Jdi na obsah Jdi na menu
 


Popis vozu

Tak jak to všechno tedy začalo?:))..
Všechno to začalo když jsem si kupoval prvního golfa tak jsem vlastně ani nevěděl co má za motor otec říkal že mě uplně stačí 1.8 s výkonem 66kW říkam mno tedy dobrá tak co a postupem času jsem pomalu zjištoval nějaké informace co se týkali Vr6 známí stále vykládali o golfu Vr6 že je to neskutečný výkon v tomhle autě a já furt nevěděl že Vr6 je označení vidlicového 6ti válce a o obsahu necelých 2.8.Potom mi zavolal kamrád jestli sním nechci zajet do trenčína na tuning,tak jsem tedy jel do trenčína na Tuning Day a tam bylo asi tak 7 krásných Vr6-tek ,šli na sprint a já se jen tak díval co z toho vyleze ,spadl praporek zničeho nic řev jako z letadla a golf vyrazil na sprint 400m.Samozdřejmě mě to nedalo a šel se za borcama poinformovat o Vr6-ce říkaly že se se tam hodně kazí elektronika a že to neni auto na každodenní ježdění ,že to neni auto do města a samé takové a to mě odporovalo protože já sedím ve svém autě každý den a nikde jinde jak po městě skoro nejezdím.Jenomže je to Vr6-ka která nikde není,potom jsem ji oběvil u známého v autobazaru který si ju přivezl z německa pro sebe na nedělní jízdu a já jsem ho furt přesvědčoval že ho od něj koupím říkal že ne že ne a pak jsem zase došel po dalších 14 dnech s tím samím problémem že chci tu Vr6-ku ,poté už jen řekl prodáme zeleného a já ti ho teda prodám.Co nevidět za 8dní se po zeleném jenom zaprášilo:).Otec se semnou 14dní nebavil když jsem si dovézl dom Vr6-ku ,je to těžký zastánce Dieselu a říkal že jsem si měl koupit Golfa IV 1.9Tdi který jezdí za spotřebu 6L/100km.No jinak zatím nevím co bych dál napsal ale mužu vás tak trochu seznámit s golfem a samotnou výbavou atd..:Je to malé nenápadné 5ti dvířko bez polepu VR6 a nevím co.5dvířko byla změna z předešlého VW Golf Mk3 1.8i 3Dvř ,sice byla hlavní změna v motoru podvozku výbavě vzhledu a celkovej stránce Golfu.Tak trochu popisu: Jinak VRko je dovezené z německa udajně po prvním majiteli.Nevím jestli je nebo neni.VRko bylo napojeno na VAG a vše bylo bez problému.Mám i servisní knížku takže vím co bylo a nebylo s VRkem dělané sice je to v němčině ale nevadí:D...

Historie:
Víte třeba o tom že Volkswagen po druhé světové válce kraloval světovým trhům bestsellerem VW Brouk, ale na konci 60. let začala konstrukce Brouka přes průběžné modernizace přece jen zastarávat a VW začal přemýšlet o jeho nástupci. Tím se stal v polovině 70. let nový automobil s karosérií hatchback: Volkswagen Golf.to sem třebas nevěděl:D a nebo??Sportovněji založení řidiči volili dvoulitry v osmiventilové (85 kW) nebo šestnáctiventilové verzi (105 kW). Posledně jmenované byly dodávány s označením GTI. Zapomenout bychom jistě neměli na špičkovou verzi VR6, která byla hlavním překvapením při uvedení Golfu III. Technicky zajímavý šestiválec má válce do V, ale úhel, který dvě řady válců svírají má jen 15 st. , takže výsledkem je velmi kompaktní jednotka. Pod kapotou jiného hatchbacku nižší střední třídy nic podobného na počátku devadesátých let k nalezení nebylo. 128 Kw výkonu stačilo na velmi svižnou a dravou jízdu:)rád čtu tyhle články:D..